sobota 25. září 2010

Mako!Mako

První poprázdninová kultura padla na Mako!Mako a myslim, že jsem do kulturního podzimu vykročil víc než dobře. Koncert sice začal asi o hodinu později, kvůli tomu, že En.Dru měl po cestě autonehodu, důležitý ale je, že se nikomu nic nestalo a koncert se nakonec uskutečnil.

Během asi hodiny a půl předvedli svůj obvyklý výkon, to znamená, že z nich po celou dobu vyzařovala neskutečná radost z hudby, kterou produkovali, byli uvolnění, pohodoví, roztančení a zkrátka si to celý užívali snad ještě víc než publikum. Radost pohledět.

Kromě starých a dobře známých věcí zahráli i pár nových, ze kterých mě nejvíc zaujala na jejich poměry nezvykle pomalá písnička, při které oba beatboxeři odešli a na pódiu zůstali jen zpěvačka a baskytarista. Ten tak měl možnost konečně vyniknout a dokázat, že basa umí být i doprovodný nástroj, na který se dá hrát pořádná melodie a dokonce i sóla.

Další věc, která mě zaujala začla asi docela nevinně. Beatboxeři začali předvádět svůj um a do toho jim začal drnkat basák na basu. To asi nečekali, tak přestali a basák ještě něco zahrál. Pak něco předvedli oni, potom zase on a postupně se to přeměnilo v takovej beatboxovo-basovej battle. Nakonec začali něco hrát společně, přidala se i zpěvačka a byla z toho moc dobrá improvizace.

Z koncertu jsem odcházel rozradostnělej a nabitej pozitivní energií a myslim, že jsem nebyl jedinej. Těšim se zas na nějaký příště.

hodnocení: 8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat