čtvrtek 17. února 2011

Ladě

Pro mě doposud naprosto neznámá kapela. Dostal jesm tip, že není špatná, tak jsem ze zvědavosti zašel. Na pódiu se objevila parta čtyř postarších chlapíků, ne příliž upravených a lehce zarostlých. Vypadalo to na dobrej underground.

Nakonec se z nich vyklubala bluesová kapela, která hrála ve složení kontrabas, kytara, bicí (spíš perkuse) a zpěv. Zpěvák byl dost charizmatickej, zvlášť hlas měl dost podmanivej, až mi přejel mráz po zádech, když začal zpívat. Připadalo mi, že už si v životě zažil svoje a přenášel to i do toho zpěvu. Navíc ty texty taky nebyly zrovna juchavý a ten jeho zpěv je ještě umocňoval. A celkově mi přišlo, že to hodně prožíval, což bylo dobře.

Za zmínku pak stojí ještě bubeník, kterej měl před sebou jen jeden bubínek, pár činelů a nějaký udělátka na zvláštní zvuky. Téměř vůbec nepoužíval paličky, skoro všechno hrál jen rukama. Nejvíc toho ale zahrál na krabici, na který seděl. Bavil mě, bavilo mě sledovat, jak s takovym málem jde zahrát tolik.

I kdyby celej koncert stál za houby, jako že nestál, vyplatilo by se tam jít už jen jednomu divákovi-tanečníkovi. To byl kulturní zážitek sám o sobě. Před svým výkonem se nejdřív protahoval a rozcvičoval, pak předváděl různý holubičky a svůj osobitej tance. Chvíli i seděl na zemi a zkoušel si dávat nohu za hlavu. Pak nohy zvednul do vzduchu a různě s nima hejbal. Pořád nás přemlouval, ať jdeme taky tancovat. Mluvil polsky a trochu česky, tak jsem se ho ptal, odkud je (měl jsem podezření, že to je jeden člověk z plkárny) a řekl mi, že z Izraele. Nevěřil jsem mu ani slovo, ale byl vtipnej.

http://bandzone.cz/lade#/

hodnocení: Ladě 9/10, izraelský tanečník: 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat