pondělí 14. září 2009

Proč až teď?

O založení víceméně kulturního blogu jsem přemýšlel už delší dobu, a to hned ze dvou důvodů. Za ty roky, co tu jsem, jsem navštívil už pěknou řádku kultruních akcí a lehce začínám přestávat mít přehled o tom co, kdy, kde a jaký to bylo. Takže mi to tu bude sloužit k tomu, abych ten přehled neztrácel. A pak vás tady taky můžu inspirovat (nebo odradit) k návštěvě nějaké té kultury.

A co sem teda budu dávat? Asi skoro všechnu kulturu, která mě nějak zaujme a bude stát za zaznamenání. Divadla, koncerty, výstavy, filmy, nové hudební objevy a já nevím, co ještě. Nebudu se snažit tu psát nějaké detailní a hluboké rozbory, protože to stejně neumim a kultuře tolik nerozumim. Prostě jen napíšu, jak se mi to líbilo, jestli doporučuju a tak. A hlavně krátce, takže už přetahuju.

A proč až teď? Zatím nebylo nic, co by mě donutilo to založit. A teď je to tu. Dámy a pánové, pan Karel Zeman a jeho Ukradená vzducholoď.

Žádné komentáře:

Okomentovat