pondělí 1. března 2010

Židovka aneb Žonglování se životem

Žonglování je mi blízké a tak jsem si nemohl nechat ujít další představení pohybového divadla Kufr.

Jedná se o příběh dívky, která je transportována do koncentračního tábora. Z této situace uniká se svou panenkou do snového světa, ve kterém se snaží najít svobodu a spolu, hrají si s míčky a žonglují spolu. Je až neuvěřitelné, jak se dá pomocí několika málo rekvizit a hlavně téměř beze slov vyprávět více než hodinový příběh.

Herecké výkony obou představitelek byly přesvědčivé, hudební doprovod, který obstarávala Dáša (jedna z nich) a ještě jeden chlapík, hrající na klarinet a flétnu, byl výborný. Několikrát bylo představení dokonce doplněno projekcí dobových fotek a zvuků. Moc zajímavé.

Z pohledu žongléra to musim taky pochválit. Míčky jim téměř nepadaly a ukázaly s nimi různé triky a techniky žonglování. Nechybělo přebírání, žonglování odrazem a posílání míčků po šikmé ploše. Poprvé jsem tu dokonce viděl synchronní žonglování ve tmě s osvětlenými míčky a to mě teda dostalo. Jen mi tu chybělo víc pomůcek, třeba kužely nebo kruhy.

http://www.divadlokufr.net/zidovka/
hodnocení: 8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat