čtvrtek 27. května 2010

Polemic

Polemic křtil na Flédě nové album a já se tam čistou náhodou dostal. Nikdy předtím jsem na jejich koncertu nebyl, neposlouchám je a znám je jen trochu z nějakých festivalů.

O to víc mě překvapili, když tu svoji dvouhodinovou show rozjeli. Z počátku to bylo poklidnější, ale když se publikum dostalo do varu, tak to opravdu stálo za to a k tanci jsem se nechal strhnout i já. Zapomněl jsem na všechny starosti a jen si užíval čistou radost z hudby.

Podle reakcí publika to vypadalo, že hráli dost těch nových písniček, ale pak dali nejspíš jejich největší pecky jako jsou Komplikovaná nebo Ona je taká (ty si pamatuju dokonce i já). Úspěch měli obrovský a vytleskali jsme si dva přídavky. Při druhém řekli, že už fakt končí. To se ale divákům nelíbilo a tak nepřestávali tleskat ani když se v sále už rozsvítilo. Trvalo to tak deset minut a publikum pořád tleskalo, pískalo a skandovalo. Nakonec tedy kluci z Polemicu na pódium vystoupali i potřetí a zahráli ještě jednu písničku.

I když jsem původně ani neuvažoval o tom, že bych šel, nakonec jsem hodně rád, že se mi naskytla příležitost tam jít. O tohle bych nerad přišel.

hodnocení: 9/10
http://www.youtube.com/watch?v=NiyoY99ORbs

1 komentář: