středa 25. srpna 2010

Divadlo evropských regionů - den pátý - pátek

Vypravěčky bez plnovousů - Tři příběhy nejen pro ucho
Tři holky a tři příběhy. Téměř žádné hraní, jen vyprávění. Každá měla svůj vlastní příběh, možná smyšlený, možná opravdový, kdo ví. Na tom nezáleží, důležitý bylo, že uměly vyprávět dobře a i ty příběhy byly zajímavý, takže spokojenost. Ani jsem to tak dobrý nečekal.

hodnocení: 8/10


Buchty a loutky - Rocky IX.
Ani moc nevim, co o tomhle představení napsat. Děj si už moc nepamatuju, jen vim, že se zabouchnul do holky ze zverimexu, tak si koupil želvu a pak tam chodil kupovat krmení. Ale nikdy ji neoslovil, tak se na ni jen koukal. Nakonec se dali přece jen nějak dohromady. Mezi tím se Rockyho manažer snaží o jeho návrat na boxerskou scénu
shání mu soupeře. Nakonec se nějakej sežene, zápas se uskuteční, ale končí myslim tak že se dohodnou na smíru a zápas ani nedokončí.

Co se zpracování týká, tak se mi líbilo dost. Scéna byla rozdělená na dvě části, když se hrálo v jedné, druhá byla zavřená a předělávala se. Chytře vymyšlený, a dokonce i dobře a hezky udělaný. Loutky vodili tři chlapíci oblečení stylově do boxérského, kteří byli, jak se později ukázalo, i docela obstojní herci. Závěrečný zápas nebyl totiž sehraný loutkově, ale naběhli tam dva borci a začli boxovat.

Zkrátka a dobře, i když si už teď přesně nepamatuju děj, dojem na mě tohle představení udělalo docela dobrej. Byla to zábava.

hodnocení: 8/10


Mrsťa Prsťa Junior - Mazaný Filip
Je to jeden z mých nejoblíbenějších českých filmů, znám ho skoro nazpaměť, minimálně ty nejlepší hlášky. Byl jsem zvědavej, jak to bude vypadat na prknech, co znamenaj svět. No a bylo to... na začátku jsem byl dost rozpačitej, protože mi v hlavě jely repliky z filmu, tak jsem to pořád srovnával. Ale když jsem si na to zvyknul, tak to až tak špatný nebylo. Herecký výkony nebyly sice nic extra, ale na ochotnickej soubor to ušlo. Velký pozitivum hry bylo to, že nekopírovalo přesně film, ale některé repliky chyběly a některé velmi povedené hlášky byly zase navíc.

hodnocení: 7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat