sobota 6. února 2010

Chanticleer - In Time Of

Chanticleer - nejlepší mužský pěvecký sbor na světě - zavítal se svým turné In Time Of i do Brna a já, ačkoli mi kultura tohoto charakteru moc neříká, neváhal ani minutu a vyhrál na něj lístky. A když už jsem je měl, tak jsem i šel.

Jednalo se o dvanáctičlenný sbor, ve kterém byli bílí, černí, malí, velcí, tlustí, tencí, plešatí i pankáči. Zkrátka všechno, na co si vzpomenete. Zní to divně, ale divně to neznělo. Dohromady to znělo dost dobře. Nejvíc mě udivovaly soprány. Fakt nechápu, jak to ti chlapi mohli vyzpívat. Bylo to neskutečný, znělo to, jak když zpívaj ženský.

Další věc, která mě hodně bavila, byla jejich sehranost. Všichni v jeden okamžik otvírali a zavírali noty, všichni se v jeden okamžik ukláněli, prostě parádní synchronizace. A vůbec nebylo vidět, že by někdo dával nějakej signál. Taky bylo dobrý to, že nestáli pořád ve stejný formaci, ale měli i různý choreografie. Při skladbách třeba i různě přecházeli a tvořili různý formace, kolikrát byli rozprostřený po celym jevišti.

Co se repertoáru týče, tak toho moc nevim. Program jsem už ztratil a z hlavy to nedám. Jen vim, že klasiku sjeli tak nějak všechnu od 15. století až po současnost. Nakonec dali dokonce i jednu americkou lidovku a jeden gospel.

http://www.chanticleer.org/

hodnocení: 8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat