středa 3. února 2010

Zrní + Bedna odložených hraček

Bedna odložených hraček
Bednu už jsem popisoval dřív, takže se o ni moc rozepisovat nebudu. Navíc tady dělali jen předkapelu, tak toho ani moc nezahráli. Ale byli dobrý. Oproti minule mi přišlo, že hráli hodně písniček, kde zpíval Honza, což bylo docela dobrý.

Zrní
Kladenská alternativa. Z první půlky koncertu jsem nic neměl, seděl jsem ospalej v koutě, popíjel pivo a kecal. Pak jsem se trochu vzchopil a šel na ně kouknout, a stálo to za to. Byla to zajímavá parta lidí, takoví zvláštní mi přišli, ale dohromady jim to fungovalo. Hlavně zpěvák byl dobrej, dost zapálenej, hodně emotivní projev. Úplně se nechal tou hudbou unášet někam mimo realitu. Teď když si je znova pouštim, lituju, že jsem se nepřekonal a nekoukal na celej koncert, o hodně jsem přišel.

http://bandzone.cz/zrni

hodnocení: 7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat