sobota 26. prosince 2009

Hm... - večer splněných přání

Hm... opět po roce zavítali do Brna a tak jsem si je nemohl nechat ujít a šel na ně. A kdo tam nebyl, může jen litovat. Byl to jejich nejlepší koncert, jaký jsem od nich zažil. O tom, že hráli skvěle a zpívali čistě se tu rozepisovat nebudu, to je u nich normální.

"Mám tě rád, buď můj salám lásko,
buď můj salám.
Ať ani koně neumírají bezdůvodně."


Tenhle koncert byl výjimečný tím, že měli neobvykle rozkecáno a tak vtipné průpovídky mezi jednotlivými písněmi dokázali navodit ještě příjemnější atmosféru. Už na začátku koncertu ohlásili, že to bude večer splněných přání a celý koncert se v tomto duchu opravdu nesl. Kytarista/klavírista si třeba zahrál v jedné písničce na bicí, bubeník si skočil do lidí a baskytarista, flétnista, klarinetista, saxofonista a já nevim co ještě si zase splnil svůj sen a hrál na koncertu z not.

Živme se očima koček,
očima koček, očima koček.


Jelikož to byl opravdu večer splněných přání, tak vyslechli i to moje a na přání mi zahráli Kdo vám tak zcuchal tmavé vlasy. Kromě ní zahráli hodně písní z nového alba a většinu nejlepších a osvědčených písní z alb starších. Navíc přidali jednu dvě zbrusu nové.

Zaslechl jsem lásku odcházet,
když se prvně rtů mých dotkl ret.


Během jedné z posledních písniček praskla kytaristovi struna, a tak aby se publikum nenudilo, začal zbytek kapely improvizovat. A nebyla to ledajaká improvizace, byla skvělá! Náramně jim to šlapalo a občas do toho přimotali i melodii z nějaké koledy, tak hezky navodili vánoční atmosféru.

Sbohem a kdybychom se nikdy nesetkali
bylo to překrásné a bylo toho dost


Zkrátka a dobře, tohle byla asi nejlepší možná kulturní tečka za rokem 2009. Bylo to dobře nazvučený, zábavný, panovala příjemná atmosféra a hlavně mi to ohromně zlepšilo náladu. Těšim se na další koncert.

hodnocení: 10/10

http://www.skupina.hm/

Žádné komentáře:

Okomentovat