neděle 6. prosince 2009

Emodrink z Elsinoru

Nějak nevim, co o tom napsat. Hodně lidí mi říkalo, že to bylo dobrý a mám na to jít. Konec konců scénář napsal a jednu z hlavních rolí hrál náš učitel Josef Prokeš, tak jsem se docela těšil a šel. Vůbec mě to ale nezaujalo, nebavilo a hodně zklamalo.

Celkem nepovedená adaptace Hamleta, řekl bych. Místy mi to přišlo i docela trapný. Herecky to tak špatný nebylo, jen mě ze začátku zděsilo, jak hrál Zdeněk Filipec opilýho, hodně přehrával a nesedlo mi to. Naštěstí pak už opilej nebyl, tak to šlo. Prokeš vlastně vůbec nehrál, on se takle chová a mluví normálně, takže to bylo v pohodě. Marcel Brož, hrající Emoboye, dobrej jako vždycky a myslim, že si to docela užíval.

Jediný dva světlý momenty hry byly Emobáseň a Emotango. Ale to mi přijde docela málo na to, aby na to člověk šel...

hodnocení: 3/10

http://www.napric.cz/cs/divadlo/emodrink-z-elsinoru

Žádné komentáře:

Okomentovat