středa 9. prosince 2009

Traband

Na tenhle koncert jsem se těšil jak malej. Traband jsem totiž neviděl na živo od té doby, co prodělal lehkou změnu posádky a velkou změnu stylu jízdy. Na novém albu Přítel člověka jede totiž o hodně klidněji a to mi sedí mnohem víc než jeho dřívější divoká jízda ve stylu dechno.

Celá jízda probíhala v poklidné, dalo by se říct až rodinné atmosféře. Šoféři byli v dobrý náladě, jen tubista a trumpetistka mi přišli trochu nezúčastněný, ale i tak odvedli dobrej výkon. Za to bubeník a kytarista a zpěvák měli hodně rozpovídáno, a to jak mezi sebou, tak s diváky. Příjemný to bylo.

Odstartovali dobře, hodně rychle, čímž dostali diváky docela do varu. Uprostřed trati trochu ubrali na plynu a hráli písničky z připravovanýho alba. Ale i ty diváci přijali dobře. Ve finiši vsadili na jistotu a zahráli jejich největší hity a diváci byli u vytržení. Akorát já byl trochu zklamanej, protože zahráli jen jednu písničku z jejich posledního alba a to jsem tam šel s očekáváním, že budou hrát hlavně z tohohle alba. Všechno napravili ale ve vítězném kolečku, kdy zahráli moje dvě nejoblíbenější písničky a to Vlaštovky a Milovanýho syna. Lepší závěr si neumim představit.

hodnocení: 9/10

http://traband.net/

Žádné komentáře:

Okomentovat