pátek 25. prosince 2009

Malé divadlo kjógenu - Mnich, kostra a její obal

Malé divadlo kjógenu mám rád, člověk se u toho vždycky dobře pobaví a tak jsem si zašel i na předvánoční a poslední představení roku. Tohle bylo navíc o to zajímavější, že mu předcházela krátká přednáška o kjógenu. Ta byla vedena velmi příjemnou cestou, kdy dva herci ze souboru vyprávěli zážitky z workshopů, o začátcích kjógenu v čechách a vůbec o všem, co se kolem kjógenu točí. Vzájemně se doplňovali a občas i vtípkovali. Moc dobrý to bylo.

Během hry jsem zjistil, že už jsem ji viděl, ale to vůbec nevadilo, stejně jsem si ji vůbec nepamatoval. Takže jsem se i podruhé bavil nad stejnými vtípky. Ale nejvíc jsem se bavil zhruba první minutu, než jsem si zvyknul na ty jejich přihlouplý výrazy a specifickej styl chůze.

Po skončení hry následovala ještě diskuze, kdy se diváci mohli ptát na cokoli, co je o kjógenu zajímá. Diskuze se docela rozproudila a během ní herci předváděli, jak se skládají kostýmy a musim uznat, že to rozhodně není nic jednoduchýho, chce to hodně cviku a zabere to dost času.

hodnocení: 8/10

http://www.mdk.webgarden.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat