neděle 6. prosince 2009

Poslední výstřel

Po týdnu další parta z Krnova, která zatím hraje ve stínu Bratrů Orffových, což ale podle mě nebude dlouho trvat. Zpěvák a basák jsou z Bratrů Orffových, zbytek je povětšinou z jiných kapel, bubeník třeba z Photolabu.

Vůbec jsem je předtím neznal, ale o to větší bylo moje překvapení. Hráli veselý písničky s odlehčenými texty. Žádný hluboký myšlenkový pochody jako maj Bratři Orffové. Náměty písniček by se daly rozdělit do tří kategorií - o zvířatech, indiánech a lidech.

Hudebně to bylo takový příjemný, nic utahanýho, ale ani nic extra rychlýho. V několika písničkách byli docela punkový a byli v tom dobrý. Složení kapely bylo klasický, navíc měli ale harmonikáře, ale ne ledajakýho. Tenhle hrál na heligonku, tu jsem viděl takle naživo v akci asi poprvý. Kytarista si ještě občas vyměnil kytaru za mandolínu, takže další zpestření už tak pestrý hudby.

"Zapomeňte na to, kolik je vám let"


Na koncertu bylo hodně málo lidí, což mi vyhovovalo. Měl jsem svůj životní prostor a nikdo do mě nestrkal. Navíc tím vznikla taková rodinná a uvolněná atmosféra, kapela se bavila hodně jak mezi sebou, tak s diváky. Příjemný to bylo.

hodnocení: 8/10

http://bandzone.cz/poslednivystrel
(doporučuju Mrtvolu a Checkni dobrotu)

Žádné komentáře:

Okomentovat