pondělí 30. listopadu 2009

BAF

Na brněnském výstavišti se konal první ročník veletrhu umění Brno Art Fair (BAF) a tak jsem to šel omrknout.

Moc jsem nevěděl, co od toho čekat a jak to bude vypadat. Představoval jsem si to něco jako velkou výstavu. Nakonec to byl úplně obyčejný veletrh, v jednotlivých stáncích se prezentovaly různé galerie a muzea, převážně z Brna a Prahy. Bylo tam i pár zahraničních galerií, tušim že z Berlína a Bratislavy. Stánku nebylo moc, celý se to vešlo do jednoho pavilonu. Ale i tak to docela stačilo.

Každá galerie si totiž přivezla tolik obrazů/soch, co se do stánku vešlo a tak toho tam bylo opravdu dost. Tenhle styl vystavování mi moc nevyhovoval. Bylo to strašně moc nahečmaný na sobě, nemělo to potřebnou úroveň a nebyl na to dostatečnej klid. Největší problém jsem měl s tím, že vedle sebe visely obrazy z úplně jiných směrů. Moderní umění vedle impresionismu a tak. Mám radši, když si zvyknu na danej styl a pak si hodnotim v rámci toho stylu, co je dobrý a co ne. Tohle věčný přepínání z jednoho stylu do druhýho bylo fakt na nic.

Takže celkově jako výstava nic moc, jako veletrh docela dobrý. V tý záplavě obrazů a soch jsem ale objevil pár dost zajímavejch věcí. Až bude čas, tak tenhle příspěvek doplnim i o fotky.

hodnocení: 6/10

http://www.bvv.cz/baf

Žádné komentáře:

Okomentovat