sobota 14. listopadu 2009

Závodní ovce a Barevný nátěr

Na Starý pivovar přijely zahrát tyhle dvě téměr neznámé kapely, ale jelikož mám teď objevitelskou náladu a navíc v Barevném nátěru hraje kamarád z fakulty, tak jsem na ně zašel.

Závodní ovce
Ty jsem předtím vůbec neznal, akorát jsem si je pustil na Bandzone, kde mě zas tak nezaujali. Naživo to bylo ovšem něco úplně jinýho. Parta třicátníků z Písku předvedla dobrou show. Byli to takový pohodový kluci, který spolu na podiu dobře vycházeli a ladili. Sami se charakterizují jako směs žánrů od blues, přes folk až po rap, ale já tam cítil, aspoň v první půlce, hlavně ten blues. A hráli ho hodně dobře, trošku ho zrychlili, řízli ho troškou funky a bylo to prostě dobrý. Nad očekávání mě bavili. Dokonce zahráli i upravenou verzi Lady Carneval od Karla Gotta! V druhý půlce začali v některých skladbách rapovat, a to jim moc nesedělo, spíš vůbec. Škoda. Ale i přesto jsme nakonec společnými náklady koupili jejich CD, které mě potěšilo jeho obalem. Jsou tam totiž moje boty!

Barevný nátěr
Začínající skupina mladých kluků, hrající alternativní rock. V textech se věnují jak jejich každodenním problémům, holkám, prorážením do rádia, cestování a dalším věcem, tak i třeba politice, čímž mě docela překvapili. K tak mladým klukům mi to moc nesedělo, ale líbí se mi, že se zajímají i o závažnějsí problémy. Zpěv mi přišel trochu slabší, ale to vůbec nevadilo, protože z se jinak podia na publikum valil proud rázné muziky a tak jsem si na ně v mírném alkoholovém opojení dobře zaskákal a vyřádil se. Zábava dobrá.

http://bandzone.cz/zavodniovce
http://bandzone.cz/barevnynater

hodnocení: 7/10

2 komentáře: