středa 25. listopadu 2009

Cooltourbus

Plakát této hry lákal diváky na to, že ještě nezažili, aby se představení odehrávalo v autobuse. Já už to zažil, líbilo se mi to a tak jsem neváhal a šel se podívat, jaké bude tohle. Navíc to režíroval Robert Král, jeden z našich učitelů, takže to byl další důvod proč jít.

Už před začátkem mi bylo jasný že tohle bude úplně jiný než můj první divadelně-autobusový zážitek. Tenhle autobus totiž během hry brázdil Brnem a přilehým okolím. Po nástupu do autobusu splněných přání jsem byl dost rozpačitej, protože nikdo z herců nehrál, byla puštěná jen předem namluvená audiostopa, která zachycovala, o čem přemýšlí asi pětice cestujících. Po chvíli ale začali hrát i herci a mně spadl kámen ze srdce. Během celé hry se střídaly chvíle, kdy herci nehráli a jen jsme slyšeli, o čem přemýšli a chvíle, kdy vstupovali do děje a začali jednat. Tenhle nápad se mi dost líbil.

A proč jsem o autobusu mluvil jako o autobusu splněných přání? Všechno, co si v tomto autobusu hlavní hrdinové přáli, se totiž stalo. Dočkali jsme tak například i Michaela Jacksona v podání Marcela Brože, který si roli opět užíval a perfektně zvládl. Nakonec to dopadlo tak, že si postupně přáli, aby někdo z autobusu umřel, a tak všechny postavy, kromě Michaela Jacksona, který úmrtí zajišťoval, umřely.

Hra se mi líbila, bylo to něco novýho a neobvyklýho, bylo to i vtipný, škoda jen, že už se to asi nikde nebude hrát.

hodnocení: 8/10

http://www.napric.cz/cs/divadlo/kulturbus

Žádné komentáře:

Okomentovat