sobota 28. listopadu 2009

Eggnoise

Jako každoročně, i letos jsem zavítal na jeden z dvojice koncertů, které Eggnoise hrají před Vánocemi ve Staré pekárně. Tentokrát jsem šel až na ten druhý a bylo to dobře. Nebylo už tolik lidí, takže první půlku koncertu se dalo dokonce i normálně dýchat.

Loni přijeli s novým basákem, letos s novým bicmanem, ale ráz kapely zůstal nezměněný. Pořád to je ta parta lidí, na které je vidět, že ji hraní baví a vystoupení si užívá. Komunikují jak s diváky, tak hlavně mezi sebou, pořád se na sebe dívají, smějí se zkrátka jim to celkově šlape. Akorát se mi zdálo, že nebyli mezi skladbami tak vtipní, jako bývali dřív. Snad příště.

Kromě starých a osvědečených písní zahráli i čtyři nové, ty mě ale moc nezaujaly. Bohužel se nesou ve stylu, který na pár písních ukázali už na posledním albu. Začnou hrát nějakou jemnou, klidnou a za srdce beroucí písničku a když je člověk v tý nejlepší náladě, začnou do toho neskutečně řezat a celou atmosféru písně, kterou do teď budovali, rozbijou. V tomhle jsou přeborníci, bohužel. No a nejvíc si to u mě rozhodili tím, když do mojí oblíbený písničky (Home) dali neskutečně dlouhý a celkem nudný bubenický sólo. Ale jinak byli dobrý.

hodnocení: 7/10

http://eggnoise.cz/

3 komentáře:

  1. Souhlas... bubenicky solo bylo strasny.
    souhlas... "Začnou hrát nějakou jemnou, klidnou a za srdce beroucí písničku a když je člověk v tý nejlepší náladě, začnou do toho neskutečně řezat"

    ja bych dal 5/10

    OdpovědětVymazat
  2. Pche, 5/10 a to přitom mi Míša říkal, že mám pěkně litovat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Míša > já je mám celkově hodně rád, takže jsem byl mírnej
    Zuzejk > ale jo, bylo to celkem dobrý, trochu litovat můžeš

    OdpovědětVymazat