čtvrtek 26. listopadu 2009

Bratři Orffové

Ještě nikdy jsem je neviděl na živo, před rokem jsem je prošvihnul, takže teď nešlo jinak, než jít. A tak jsem šel.

Na začátku byli bratři jen tři, ale postupně se odněkud vynořovali další a další sourozenci, až jich nakonec bylo všech sedm. Hned z kraje vystoupení dali Na hadím ocase, ve který udělali takovou reggae mezihru. Pěkný zpestření jinak klidný písničky. V průběhu koncertu zahráli snad všechny písničky z alba a navíc i několik nových. Některý z nich mi na ně přišly nezvykle rychlý, ale nakonec proč ne. Ospalejší diváky to aspoň probralo. Jediný, co si mohli dopustit (a co já jim neodpustim) byla zrychlená verze Sovy. Ta se mi takhle fakt nelíbila.

Jinak ale hráli přesně to, co jsem chtěl a na co jsem se těšil - pomalé a uklidňující písničky. Občas v nich trošku tlačili na pilu, ale to nevadilo. I tak mě dokázali dostat do stavu, kdy jsem na všechno zapomněl a nechal se jen unášet skvělým hlasem zpěváka a jejich parádními texty. Zkrátka to bylo úplné pohlazení po duši, dvě písničky mě dokonce unesly natolik, že jsem se úplně dojal.

Jediná škoda byla, že mají tak málo písniček a hráli tak poměrně krátce. Dali sice asi tři přídavky, ale i tak toho nepředvedli tolik, kolik bych chtěl.

hodnocení: 9/10

http://www.bratriorffove.net/

1 komentář:

  1. "dvě písničky mě dokonce unesly natolik, že jsem se úplně dojal."

    Tak toto souvětí prozměnu dojalo mě a to pořádně. :D

    OdpovědětVymazat