středa 25. listopadu 2009

Bicykl a Bedna odložených hraček - dvojkoncert v Café Práh

Bicykl
Po pravdě řečeno, moc jsem je neposlouchal, skoro celý jsem to prokecal. A nebyl jsem sám. Byla to kapela dobrá tak na dokreslení atmosféry, přesně jako tomu bylo tady. Ale když už jsem je poslouchal, tak nehráli špatně. Hrál tam kluk na kytaru a kluk na trubku. Poslouchat se to až na výjimky dalo. Víc se mi líbilo, jak hrál ten kytarista, než trumpeťák.

Bedna odložených hraček
Brněnská kapela, která hraje takovej alternativní rock. Co je ale hlavní, na basu v ní hraje náš pan učitel Jan Mikota! Proto bylo mou povinností jít ho podpořit. K mému překvapení v kapele občas i zpívá a musim říct, že poměrně slušně. V jedné písni dokonce nasadí vychlastanej hlas, kterej k jeho drobné postavě vůbec nesedí, ale zní to fakt dobře.

Kromě něj se o zpěv starají ještě dvě zpěvačky a docela jim to ladí. Sestavu dál doplňují dva kytaristi a bicman. Tohle seskupení už zaujalo publikum o dost víc, než Bicykl. Bylo to určitě i tím, že značná část diváků byli jejich známí a kamarádi. Ti vytvořili slušnou atmosféru a kapelu několikrát potěšili vícehlasým "hobluj!". Poslední dvě písničky byly tak dobrý, že jsme se dokonce zvedli ze židlí a šli tancovat. Pan učitel měl z nás velkou radost.

hodnocení: 6/10

http://bandzone.cz/bicykl
http://www.bedna.info/

Žádné komentáře:

Okomentovat