sobota 14. listopadu 2009

Milostný trojúhelník

Pavel Liška, Martin Zbrožek, Josef Polášek. Tito tři známí herci zavítali i do Pardubic, aby zde předvedli autorské představení Milostný trojúhelník. Známí herci, recenze na to byly docela zajímavé, tak jsem se těšil a očekávání byla vysoká. Navíc při tomto kuse dost improvizují a tak je každé představení jedinečné.

Jestli v některých recenzích hru nazývali Milostný trojúhelník (čtyřúhelník), tak já bych se nebál to označit minimálně za osmiúhelník. V postavách byl neskutečný zmatek. Odhadem takových osm až deset postav je na tři herce opravdu moc a tak každý herec hrál co chvíli jinou postavu. Navíc to nemělo pořádný děj, spíš jen nahodilý sled scén a dialogů. Přišlo mi, že si museli dobře šlehnou před tím, než něco takovýho vymysleli.

Každopádně, i když mi to nedávalo vůbec žádnej smysl, zábava to byla docela dobrá. Improvizovali opravdu hodně, několikrát se na jevišti dokonce vzájemně tak překvapili, že se museli začít smát. Navíc dobře pracovali s prostorem, především hodně šikovně použili otočné jeviště. No a herecký výkony taky dobrý, Zbrožek tam dělal takovýho šaška a baviče, Liška s Poláškem seriózně hráli.

Z divadla jsem odcházel totálně zmaten, ale s pocitem, že to bylo vlastně docela dobrý. Asi bych to potřeboval vidět aspoň ještě jednou, abych se v tom trošku zorientoval a pochopil, o co vlastně šlo.

hodnocení: 6/10

Žádné komentáře:

Okomentovat