středa 6. října 2010

Filmy U TeBe

V sále Břetislava Bakaly se konalo promítání filmů, které natočili studenti zlínské filmové školy. Nemohl jsem si nechat ujít příležitost zhodnotit jak je na tom konkurence, proto tahle akce byla jasná volba.

Nebudu popisovat o čem jednotlivý filmy byl, to by bylo na dlouho. Spíš jen chci říct, že je vidět, že se tamní mladí tvůrci věnují filmu na plný úvazek a mají k dispozici lepší techniku. Na technické kvalitě a kvalitě zpracování je to rozhodně vidět. Snad jen u filmu Sním s ním mi přišla špatná kamera, ale možná to byl záměr.

Trochu mě zklamaly animovaný filmy. Nějak mě skoro u žádnýho nezaujal styl jejich animace, náměty byly dobrý, ale zpracování mě nebralo. Snad jen film Johoho o pirátovi a truhle s pokladem byl dobrej. A Nadrobení pistolníci taky.

Z hraných filmů bych chtěl vyzdvihnout hlavně film Škodovkou. Jednalo se o magisterskej, asi půlhodinovej film, kterej měl jak dobrej děj, tak hlavně zpracování. Bylo vidět, že si s tim dali spoustu práce. Dál mě zaujal film Klaunzrůda, hlavně asi hodně netradičnim dějem a taky zpracováním, kdy se tam objevovaly záběry na to, jak se ten film natáčel. No a nakonec mě asi hlavně milým příběhem zaujal film Dopis. Tady se setkávají neslyšící holka a nevidomý kluk a dávají se dohromady.

To, že se tu neobjevily ty ostatní filmy, neznamená, že byly špatný. Za vidění stály rozhodně všechny a z mýho pohledu bylo zajmavý vidět, jak jsou na tom ostatní tvůrci. Byl to pěknej filmovej večer.
hodnocení: 8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat