čtvrtek 4. listopadu 2010

Bienále Brno

Tak jsem to viděl. Ve zkratce - Uměleckoprůmyslové muzeum a Plakát, firemní, informační a reklamní grafika povětšinou dobrý. Našly se tam některý hodně zajmavý kousky a některý hodně špatný kousky. Celkově spokojenost.

Pražákův palác a Cosi tísnivého: surrealismus a grafický design byl slabší. Hlavně ten surrealismus mě moc nebral, i když i tam se našlo pár dobrejch věcí.

Na výstavu Ďábel, smrt a Schwarzenegger (Africký pouliční filmový plakát) jsem se nedostal, protože měli zavřeno. To mě celkem mrzí, ty náhledy plakátů na internetech vypadaly docela vtipně.

hodnocení: 8/10

http://www.moravska-galerie.cz/cs/bienale/24-mezinarodni-bienale-grafickeho-designu-brno-2010/

1 komentář:

  1. mi se asi víc líbil ten surrealismus, v té záplavě plakátů sem našla jen pár kousků, které by mě nějak víc zaujaly.

    OdpovědětVymazat