úterý 30. listopadu 2010

Urband - zážitek neobvyklého charakteru

Na Urbandu jsem už jednou byl a to celkem nadávno, moc se toho nezměnilo, takže report je tady. Za zmínku stojí snad jen to, že tohle byl koncert z nevídané perspektivy. Do Trojky jsem přišel včas, takže jsem zabral místo v koutě, kde je klid a zároveň je odtamtud hezky vidět na pódium, kde kapely obvykle hrají. Celkem jsem se divil, když začali stavět pódium přímo před mym stolkem. A to doslova, ten stolek byl za pódiem. Takže celej koncert jsem na ty tři chlapíky koukal zezadu. Celkem zvláštní zážitek. No a hlavně teda některý věci, který se běžně dělaj, vypadaj zepředu úplně normálně, protože na to jsme zvyklí, jenže zezadu vypadaj fakt divně. Ale o tom se moc rozepisovat nechci.

hodnocení: 8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat