úterý 13. dubna 2010

Hvězdy na vrbě

Divadlo na Fidlovačce uvedlo nový muzikál Hvězdy na vrbě a ke mně se shodou okolností dostaly lístky (tímto ještě jednou děkuju), proto jsem neváhal a šel se na to podívat.

Příběh se odehrává v 60. letech a pojednává o tom, jak středoškolačky nacvičují vystoupení, které se má konat při příležitosti návštěvy sovětského generála. Děvčata by ráda zpívala americké písničky, to se ale nelíbí soudruhům v komisi, která to celé schvaluje. Tak se tam tak dohadují a občas z toho vznikne nějaká komická situace. Kromě toho se tam taky odvíjí jeden milostný příběh.

Scéna byla vcelku dobrá, kostýmy výborné a herecké a hlavně pěvecké výkony taky. Co mě na celém představení bavilo nejvíc, byla živá hudba. Ta tomu dávala úplně jiný náboj. Zazněly největší české i zahraniční hity z 60. let, takže jsem si chvílema připadal jak ve Starcích na chmelu a chvílema jak ve Forrestu Gumpovi.

Velmi milé překvapení diváky čekalo o přestávce, kdy jim bylo doporučeno, aby šli do foyer, že se tam bude něco konat. A taky že konalo! Byl tam připravený vítací výbor a do divadla vstoupil velmi družný sovětský generál, který právě přijel. Olíbal tam nejen několik hereček, ale i dam z publika. Prostě zábava, všichni kolem se notně nasmáli. Dobrej nápad, jak vyplnit přestávku a posunout děj o něco dál.

hodnocení: 8/10
http://www.fidlovacka.cz/repertoar_hvezdy_na_vrbe.php3

2 komentáře:

  1. Ahoj Bakine, čistě náhodou jsem objevila tvůj blog a zírám! Máš tu spoustu zajímavých, plodných a inspirativních příspěvků :)
    Jsem si jistá, že ti to sem občas zaskočím omrknout.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Háňo, to mě těší. Taky jsem čistě náhodou objevil tvůj blog a myslim, že tam taky občas mrknu ;-)

    OdpovědětVymazat