čtvrtek 29. dubna 2010

Traband & Poletíme

Traband křtil desku. Událost tak veliká, že jsem kvůli tomu nešel na Ubohou Rusalku bledou, na kterou jsem měl už lístky a všichni (minimálně Zuzejk a Efi) ji jen vychvalují. Traband je pro mě poslední dobou srdeční záležitost, tak nešlo nechat si to ujít.

Hráli převážně písničky z novýho alba, zahráli snad všechny kromě jedný. A protože jsem je měl už docela dost naposlouchaný, parádně jsem si to užil. Strhlo mě to tak, že i když jsem v tý době v hlavě docela solidní guláš, dokázal jsem na všechno zapomenout a jen se nechat unášet hudbou někam mimo tenhle svět, kde mi bylo hezky. Na konec zahráli jako už tradičně i osvědčený starý "hity" jako je Lano, Krasojezdkyně nebo Sáro!

Po nich pak přišli na scénu brněnští Poletíme?, kteří dokázali diváky svými jednoduchými, ale chytlavými a hlavně rychlými písněmi pořádně rozdovádět. Zazněly jak staré známé, tak i ty neznámé, které se objeví na připravovaném albu.

hodnocení: Traband 10/10, Poletíme? 8/10

2 komentáře:

  1. yes, těšim se hodně na nové album Poletíme?! Škoda jen, že teď je ta vyhláška zakazující hudbu v ulicích Brna, poněvač tam jim to slušelo nejvíc. :(

    OdpovědětVymazat
  2. to jo, v ulicích byli nejlepší. jak na ně jednou v noci přišli policajti a rozhnali to :-)

    OdpovědětVymazat