úterý 13. dubna 2010

Návštěvníci aneb ko(s)mický komix

Na tohle představení jsem chtěl jít do Husy už dávno, protože Jirkové Jelínek a Kniha spolu s Marií Jansovou jsou zárukou kvality a dobré zábavy. Koupit lísky mě ale donutila až derniéra téhle hry.

Tento sci-fi příběh pojednával o tom, že Země měla být za pár minut zničena, kvůli tomu, že stojí v cestě nějaké mezihvězdné flotile jiné civilizace. Dva zástupci této civilizace navštíví Zemi, aby vybrali jednoho jedince, kterého zachrání. Ten pak cestuje vesmírem a vybírá, na které planetě by mohl zůstat. Dokonce jsem se v příběhu neztratil, což se mi u Jelínkových her docela stává.

Příběh ovšem nebyl tak důležitý. Důležitý byly vodopády vtipů, gagů, slovních hříček a improvizací, tak jak to Jirka Jelínek umí. Někdy toho bylo najednou tak moc, že to diváci vůbec neměli šanci stíhat. Sám jsem se přistihl, že raději přemýšlím o tom, co měl ten vtípek nebo narážka znamenat, místo toho, abych sledoval další průběh hry.

O hudební doprovod se postarali DVA, kteří ovšem nebyli přítomni a tak je pouštěli jen reprodukovaně. Docela škoda, rád bych je viděl znova naživo, ale i tak byla hudba dobrá a k celému rázu hry dobře sedla.

hodnocení: 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat