pátek 23. října 2009

Jan Budař a Eliščin band

Po dvou letech jsem opět vyrazil na Jana Budaře a jeho kapelu, opět do Alterny. Jelikož jsem přišel pozdě, zbylo na mě místo už jen v první řadě, tak jsem neváhal, zasedl a netrpělivě vyčkával, až to vypukne.

Čekal jsem podobnou zábavu, jakou předvedla Ester Kočičková, ale nic takového se nekonalo. Tohle bylo mnohem lepší, nepřetržitý proud zábavy. Stejně jako na Ester Kočičkové je i na Janu Budařovi vidět, že je to hlavně herec, a tak umí publikum zkrátka zaujmout, získat si ho, komunikovat s ním a mezi písněmi i během nich ho královsky bavit.

Bavič to je vskutku dobrý, zpěvák už tak dobrý není. To ale nevadí, vynahrazuje to aspoň zajímavými tanečními kreacemi a tak se v záplavě hudby a té podívané poněkud bídný zpěv lehce ztratí. Ze sestavy violoncello, kontrabas, bicí, kytara a piano, mě nejvíc zaujal kytarista. Dával zajímavý rytmy, fígle, hříčky a finty. Šikovnej byl.

Hráli jak písničky ze starý, tak i z nový desky. Tu sice nemám naposlouchanou a tak jsem některý písničky slyšel prvně, ale i tak se mi líbily dost. Zahrál většinu mých oblíbených písniček, takže jsem odcházel spokojen. Navíc jsem si při Tanečníkovi doslova vytancoval narozeninovou čepičku, kterou měl při té písničce na hlavě a následně jsem si ji nechal od kapely podepsat.

hodnocení 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat