čtvrtek 15. října 2009

Les Yeux de la Téte - koncert chaotického charakteru

Na Starou pekárnu už podruhé dorazila tříčlenná francouzská formace Les Yeux de la Téte a tak jsem se vypravil objevovat dosud neobjevené. Podle toho, co měli na myspace jsem se hodně těšil, znělo to fakt dobře. Avšak už při příchodu skupiny na podium nebylo něco v pořádku. Byli jenom tři, i když podle fotek jich mělo být tak pět. A po prvních několika písních mi bylo jasné, že tohle je jiná kapela, než jsem doma poslouchal. Později jsem dohledal, že existují dvě kapely se stejným názvem.

Tato kapela vystupovala ve složení bicman, saxofonista a basák. Žánr, který hrají, oni sami charakterizují jako jazzpunk a myslím, že trefnějši pojmenování ani vymyslet nejde. Mělo to pro mě jazzovou zmatečnost, chaotičnost a neuspořádanost, akorát to bylo celé přitvrzené a řízlé punkem, navíc místy lehce experimentální. Nejvíc mě bavil baskytarista, který hrál způsobem, jaký jsem doposud neviděl. Měl sice basovou kytaru, ale hrál na ni, jako kdyby v ruce držel elektrickou. Žádné brnkání tónů, ale normálně si dával akordy a midlil do toho o sto šest.

Celkově jsem odcházel se smíšenymi pocity. Neslyšel jsem sice to, na co jsem se tolik těšil, ale zase jsem objevil něco úplně nového, co jsem doposud neznal. A zas tak špatný to taky nebylo.

hodnoceni: 6/10

http://www.myspace.com/lesyeuxdelatete (ty jsem očekával)
http://www.myspace.com/lesyeux2latete (ti přijeli)

Žádné komentáře:

Okomentovat