neděle 4. října 2009

Zahájení sezony na Starém pivovaru

Na Starém pivovaru se zahajovala už 3. seznona a tak na programu za pouhých 33,- byly 3 kapely, plus jedna jako bonusová. Ani jednu kapelu jsem jaktěživ neslyšel, ale zdálo se mi to jako férová nabídka a tak jsem se jal objevovat dosud nepoznané.

Cyber Nashville
Přišel jsem pozdě, hráli jako první, takže o týhle kapele pořád nic nevim.

Ladiči Čumba blues band
Přišel jsem pozdě, stihl jsem asi 2 písničky. Blues dobrej, akorát chlápek moc neuměl zpívat, tak radši mluvil. A to bylo docela dobrý, sice to byl takovej pobuda, ale dal se poslouchat. Dohromady to překvapivě fungovalo.

GronKjor
Tahle kapela mě naprosto uchvátila. Všichni její členové byli dost zajímavý osobnosti a přitom dohromady působili ucelenym dojmem. Co se hudby týká, tak se poměrně úspěšně pokoušeli o takovej ten světovej zvuk, jak já tomu říkám. Texty anglicky, hudba docela tvrdá, místy až moc. I když tohle normálně neposlouchám, tak teď jsem měl na něco takovýho náladu a naprosto mě to strhlo, až jsem si z toho koupil jejich CD.

Myši
Když nakráčeli na podium, myslel jsem si, že to bude něco jako DVA, akorát ve více lidech. Hodně se jim stylem přibližovali, hlavně zpěvačka byla dost podobně postrojená, jako Bára ze DVOU. I po první písničce jsem si to ještě pořád myslel, ta mě nadchnula a navnadila k dalšímu poslechu. Pak to ale sklouzlo k balkánský dechovce ve stylu Ahmed má hlad, a tim u mě docela klesli. I když se teda snažili to různě oživovat a zpestřovat, tak mě to zas tolik nebralo. Ale pár kusů měli dobrejch, to jo.

Žádné komentáře:

Okomentovat