středa 21. října 2009

Trio de Janeiro

Původně jsem na tuhle záležitost ani nechtěl jít, ale jelikož jsem dostal lístek zdarma, přišlo mi líto nechat ho propadnout a tak jsem nakonec šel.

Jedná se o skupinu mladých hudebníků, kterou táhne malinká zpěvačka s kubánskými kořeny. A právě ta je nejspíš nasměrovala k latin-jazzu, který hrají. Ačkoli je tak malinká, má neskutečně silný hlas. Nezpívala zas tak moc, u hodně písní dělala jen nějaké nanana lalala, nebo nezpívala vůbec, ale když už zazpívala, tak mě to docela bralo. Navíc zpěv občas proložila rapem, takže další zpestření.

Jejich hudba byla plná energie, radosti, bylo to hravé a zábavné. Bylo vidět, že si v kapele dobře rozumí a vystoupení si užívají. A tuhle pohodu dokázali na publikum (nebo aspoň na mě) přenést, takže jsem se celou dobu náramně bavil. A aby ttoho nebylo málo, tak mě bavili ještě tím, že si do několika písní půjčili známé motivy a hráli si tam s nima. Jeden příklad za všechny: Mahnahmahnah.

hodnocení: 8/10

http://www.triodejaneiro.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat